- Деталі
- Категорія: Освітньо-професійні програми
D5 Маркетинг
(075 Маркетинг)
Випускники є фахівцями з дослідження ринку, аналізу конкурентного середовища та попиту, ціноутворення, розробки товарної політики, прогнозування та стимулювання збуту продукції, формування маркетингової стратегії розвитку підприємств, які досконало володіють маркетинговими інструментами, знання, вміння та навичками для виконання управлінських функцій та типових задач діяльності у сфері маркетингу.
Випускники є фахівцями з дослідження ринку, аналізу конкурентного середовища та попиту, ціноутворення, розробки товарної політики, прогнозування та стимулювання збуту продукції, формування маркетингової стратегії розвитку підприємств, які досконало володіють маркетинговими інструментами, знання, вміння та навичками для виконання управлінських функцій та типових задач діяльності у сфері маркетингу.
